wtorek, 24 maja 2011

Modlitwa do Wszystkich Archaniołw

Modlitwa do Siedmiu Archaniołów 
Święty, Święty, Święty Pan Bóg Zastępów. Pełne są Niebiosa i ziemia Chwały Twojej. Hosanna na wysokości. Błogosławiony, który idzie w Imię Pańskie. Hosanna na wysokości,  
"Niech będzie Bóg uwielbiony i święte imię Jego. Niech będą błogosławione Zastępy Niebieskie i siedmiu Archaniołów stojących przed Tronem Pana.
Ja....... wzywam Was Święte Archanioły:
Metatronie, Razielu, Tzadkielu, Rafaelu, Hanielu, Michaelu, Gabrielu przez moc świętego imienia Boga Wszechmocnego, który jest JAHWE, przybądźcie do mnie na pomoc w mojej ważnej sprawie.............
Proszę Was wyciągnijcie do mnie zbawienną dłoń, bo w słabości swojej i ziemskiej niemocy nie mogę niczemu podołać. Błagam, niech Pan skieruje na mnie Swoje oblicze i niech się wypełnią słowa, które powiedział: "Wzywaj mnie w dzień utrapie­nia, a wyrwę cię..."
Boże, Ojcze mój, Ty jesteś moim Bogiem. Ja wzywam Cię teraz mocą Twojego imienia, usłysz moje wołania! Niech powstaną Potęgi Mocarne i Zastępy Niebios Niech rozstąpią się chmury obłoków, a nade mną wzejdzie słońce sprawiedliwości.
Proszę Was Święte i Umiłowane Archanioły, skierujcie do Pana moje moilliiwy i uproście Go, aby mnie wysłuchał. W Was położyłem swoją nadzieję i ułam, i niech tak się stanie. Amen


Zapraszam na bloga o MATERIALNEJ STRONIE ŻYCIA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz