niedziela, 1 maja 2011

Karta tarota na dziś

Giermek kielichów

Młoda dziewczyna lub chłopiec albo dziecko. Karta ta charakteryzuje osobę (niezależnie od wieku) bardzo wrażliwą, pomocną, z poczuciem humoru, delikatną, artystyczną duszę posiadającą liczne talenty np. muzyczne, literackie, plastyczne Bardzo urokliwą i naturalną.. Jest symbolem rodzących się uczuć, nieśmiałości w ich wyrażaniu, wiadomości na temat rodzącej się miłości. To spotkania towarzyskie randki, flirty, nawiązywanie nowych znajomości. Może oznaczać płomienne wyznania lub kogoś skrycie podkochującego się w naszym otoczeniu. Ogólnie: dobre wiadomości, zawiadomienie o zaręczynach, ślubie, chrzcinach, komunii. Oddanie i poświęcenie w rodzinie czy związku.
Odwrócona; Osoba o skrajnych emocjach, kapryśna, niedojrzała emocjonalnie, ktoś na kim nie można polegać. Bezmyślny i ulegający nienajlepszym wpływom. Pantoflarz uzależniony od innych. Karta symbolizuje źle ulokowane uczucia, kłamstwa, przeszkody, odwołane spotkania i zaproszenia. Ostrzega przed chorobami psychicznymi i nerwicami.


Wyjechałam na weekend do mojej przyjaciółki w Koszlinie. Troche póżno dziś ta karta tarota, ale powiedzaiła własnie o spotkaniu które miałam  w Kołobrzegu. Spotkałam sie ze znajomym, znajomość nawiązała się przez internet. Jest to pan na emerytuturze który pisze piekne wiersze, wiersze dla mnie. Ja jestem jego natchnieniem, inspiracją.  Wypiliśmy kawe, porozmawialiśmy. Bardzo miłe spotkanie. I nich mi ktoś powie że tartot nie mówi prawdy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz