poniedziałek, 5 marca 2012

Opowieść mistrza

Do Mistrza przychodzi kobieta z poważnym problemem, nie zdążyła jednak wypowiedzieć słowa kiedy mistrz zapytał: 
- Kim jesteś? 
- Jestem Aria 
- Nie pytam jak masz na imię ale kim jesteś 
- Jestem szwaczką 
- Nie pytam się co robisz tylko kim jesteś 
- jestem żoną Erycha 
- Nie pytam czyją żoną jesteś ale kim jesteś 
- Jestem matką moich dzieci 
- Nie pytam czyją matką jesteś ale kim jesteś 
- Jestem kobietą! 
- Nie pytam jakiej płci jesteś ale kim jesteś?
Mistrz widząc zakłopotanie kobiety powiedział: 
-"Jak znajdziesz odpowiedź na to pytanie twoje problemy znikną." 


Kiedy odnalazłam odpowiedź, postawiono przede mną następne pytanie: 
"Teraz, kiedy już wiesz, kim jesteś, czy masz na tyle odwagi, by być w pełni sobą?".



2 komentarze:

  1. Zosiu - imienniczko mojej drugiej córki - piękna przypowieść.

    OdpowiedzUsuń
  2. After I originally left a comment I seem to have clicked the -Notify me
    when new comments are added- checkbox and now every time a comment is added I recieve four emails with the exact same comment.
    Perhaps there is a way you can remove me from that service?
    Many thanks!

    my web site - cellulite treatment

    OdpowiedzUsuń