poniedziałek, 2 lipca 2018

Magiczne miejsce-JAGIELE


Kochani dawno mnie tu nie było ale już jestem i mam nadzieję, że znowu będziemy się częściej spotykać.
Chciałam Wam pokazać wspaniałe miejsce do tego żeby się wyciszyć, pomedytować, odciąć się od szaleństw dnia codziennego, mieć czas na różne przemyślenia. Miejsce pomocne do ukojenia naszej duszy, oddalone od zgiełku, położone wśród łąk z jeziorkiem w pobliżu. Jak widać na zdjęciu fauna tez upodobała sobie to miejsce.
Wnętrza piękne, jakby wyjęte z okresu sprzed 100 lat. Więcej informacji TUTAJ

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawe. Ja właśnie zastanawiam się czy nie pojechać na warsztaty tantryczne. Ciekawe znalazłam na stronie https://www.tantra.pl/warsztaty-tantryczne. Jestem właśnie w trakcie namawiania na nie mojego chłopaka. Myślę, że mogłby to wiele wnieść do naszego związku. Byliście kiedyś na takich? :)

    OdpowiedzUsuń