piątek, 20 stycznia 2012

O Tobie

Pewnego razu śniło mi się, 
Że spacerowałam plażą z Panem, 
Na ciemnym niebie rozbłyskiwały sceny z mego życia. 
Po każdej z nich na piasku pojawiały się dwie pary stóp: 
jedne należały do mnie, 
a drugie do Pana. 
Kiedy błysnęła przede mną ostatnia scena, 
Spojrzałam znowu za siebie. 
Nie zauważyłam śladów stóp Pana. 
Uświadomiłam sobie, że był to najgorszy 
i najsmutniejszy czas w moim życiu. 
Nigdy nie mogłam o nim zapomnieć. 
„Panie – rzekłam – kiedy postanowiłam iść za Tobą, 
powiedziałeś mi, że zawsze będziesz przy mnie. 
Jednak w najtrudniejszych chwilach mego życia 
na piasku widniały ślady tylko jednych stóp. 
Panie, dlaczego, gdy najbardziej Cię potrzebuję, 
Ty mnie zostawiasz?” 
Moje drogie dziecko – wyszeptał – kocham cię 
i nigdy cię nie opuszczę, nigdy i nigdzie, 
w chwilach prób i doświadczeń. 
Gdy widziałaś ślady tylko jednych stóp, 
to znak, że cię niosłem”. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz