czwartek, 24 listopada 2011

Oddychanie czakrami

Jakiś czas temu pisałam o czakramach, dziś medytacja polegająca na oddychaniu czakramami
Usiądź wygodnie z wyprostowanym kręgosłupem. Zamknij oczy i wyobraź sobie, że jesteś otoczony jasnym, błyszczącym, ciepłym światłem - to uzdrawiająca energia przepełniona siłą życiową. 
Zacznij oddychać powoli i głęboko. Wdychaj uzdrawiające światło poprzez czakrę korzenia i usuwaj (wydychaj) przez nią wszelkie zanieczyszczenia (blokady, lęki, choroby). Oddychaj po kolei każdą czakrą, oczyszczając ją. Dodatkowo można "pobawić się oddechem": wdychać uzdrawiającą energię jedną czakrą, np. splotu słonecznego, i wydychać, np. czakrą korony, a następnie wdychać czakrą korony i wydychać czakrą splotu. 

W ten sposób oczyszcza się połączenia między nimi. Na zakończenie można wdychać energię czakrą korony, prowadzić energię przez wszystkie czakry po kolei i wydychać czakrą korzenia. 
Podczas oddychania kolejnymi czakrami warto w myślach powtarzać odpowiednie afirmacje: 
Czakra korzenia - ufam mojemu wyższemu Ja, które zaspokaja wszelkie moje potrzeby; moje życie jest przepełnione obfitością. 
Czakra druga - poznaję i akceptuję moją seksualność; moje ciało jest zdrowe i czyste. 
Czakra splotu słonecznego - delikatnie i nie krzywdząc siebie uzdrawiam i uspokajam swoje emocje; rozwijam moją wewnętrzną moc. 
Czakra serca - lekko i swobodnie daję i otrzymuję miłość; wybaczam sobie i innym wszystkie przeszłe błędy i osądy. 
Czakra gardła - potrafię wyrażać siebie, swoje najgłębsze uczucia i emocje, komunikuję się poprzez twórczość. 
Czakra trzeciego oka - posiadam silną zdolność wewnętrznego jasnego widzenia, ufam tym odczuciom. 
Czakra korony - w pełni akceptuję i poznaję własną duchowość. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz